۱۳۹۴ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

خودكشي کودکان پدیده ای ننگین در ایران آخوند زده ‍‍

   

ایران - ‍‍درایران غارت شده آخوندی، که  همه سرمایه های ایران  با   سیاستهای ضد مردمی این رژیم صرف سركوب داخلي، صدور تروريسم و جنگ افروزي در منطقه و پروژه هاي سلاحهاي كشتار جمعي مي شود وهرروزاختلاسهای میلیاردی سران رژیم توسط باندهای مختلف همین رژیم در روزنامه های حکومتی افشا میگرددسهم محرومان از اين حاكميت چيزي جز افزايش سركوب، فقر، گرسنگي، فحشا و اعتياد نيست .آری نتیجه  اینهمه ظلم وستم بر مردم به زنجیرکشیده  ایران افزايش خودكشي و خودسوزي در شهرهاي مختلف كشور است..دردناکتر ا ینکه این موج  اینک به قشردانش اموزان وکودکان 10الی 12ساله رسیده است کودکانی که در سنین  آرزووامید هستندوخودکشی برای آنان ‍پدیده ای بسیارنا متصور  است .
فقر خانواده و برآورده نشدنخواسته‌های کودکان  وتحقیر در مدرسه وجامعه به‌ تدریج آنان را  به ناامیدی وافسردگی سوق میدهد، و در نهایت زندگی خود را به طناب داروسرنوشتی که زمینه‌های آن را حکومت فاسد و جنایتکار آخوندی از قبل و به‌تدریج برای آنها فراهم کرده است، میس‍پارند

                        
                            تحقیرکودکان بلوچ درمدارس








 به این آمار از روزنامه حکومتی آرمان توجه کنید:

«در نه ماه ابتدایی سال ۹۲ روزی بیش از ۱۱ نفر در کشور خودکشی کرده‌اند، ... در ۹ ماهه سال گذشته 3هزار و 125نفر خودکشی کرده‌اند، ... در مدت مشابه سال ۹۱ نیز 2هزار و 740تن به علت آنچه که پزشکی قانونی آن را خودکشی تشخیص داده بود، جان خود را از دست داده‌اند. روزنامه حکومتی آرمان 9بهمن94».

بر اساس این آمار، که البته آمار رسمی است، و حقیقت بسیار بیشتر از آن است، در سال 92، (نه ضربدر 30روز، ضربدر11نفر مساری با 2970نفر خود را کشته‌اند! یکسالش می‌شود3960نفر!، همین‌طور که همین روزنامه هم حساب کرده، هر سال مشابه همین رقم، خود را کشته‌اند. 
«خودکشی دانش‌آموز کرمانشاهی در سرویس بهداشتی مدرسه که سیزدهمین خودکشی دانش‌آموزان در سال جاری بود. آرمان 6بهمن 94».
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رژیم در دانشگاه ملی فاش ساخت طی سال جاری 60کودک زیر12سال خودکشی کرده‌اند. حسن ابوالقاسمی گفت: در مجموع هشت، ممیز هشت دهم درصد از مرگهای غیرطبیعی در کشور مربوط به کودکان زیر ۱۲ سال است». وی افزود: «پزشکی قانونی آماری را در خصوص مرگهای غیرطبیعی منتشر کرده است که بر اساس آن سالانه با ۴۳ هزار مورد مرگ غیرطبیعی در کشور روبه‌رو هستیم.







راستی چرا کودکان خودکشی میکنند

 آری  تا نظام ولايت فقيه برسرکار ا ست  این جنایات بیداد میکند و تنها راه پايان بخشيدن بر اين همه ستم و سركوب، سرنگوني رژيم ضد بشری آخوندي واستقرار دموكراسي و حاكميت مردمي است.  
چنانکه خانم مریم رجوی درگراميداشت شهيدان حمله موشكي به كمپ ليبرتي با اشاره به وعده هاي فريبكارانه و دروغين روحاني،  گفت: فقط يك راه براي برقراري آزادي و نجات كشور از فقر و بيكاري وجود دارد و آن سرنگوني تماميت رژيم آخوندي است. به همين دليل خامنه‌اي، زنان و مردان قهرماني را موشكباران مي‌كند كه پرچم سرنگوني اين رژيم را هرچه محكمتر‌ در دست مي‌فشارند




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر