۱۳۹۴ بهمن ۱, پنجشنبه

آنجا که دیوان وگرگان میخواهند تا ما میش باشیم باید شیر شد تا رهید



 ایران - 30دی سالروزطلوع آزادی مردم ایران ،خجسته روز آزادی امید خلق ومیهن بر همه مبارک باد
30دی  روزی که دیوارزندانها فرو ریخت وخدا مسعود ،این شیر همیشه بیداررا که فراسوی طاقت انسان فدا میکند ومیپردازد، به مجاهدین  وبه   خلق قهرمان ایران  وبه  ملت شریف ایران هدیه کرد او آن حصن حصینی است که هرمجاهد ورزمنده آزادی،  بود ونبودوشرف مبارزاتیش را مدیون اوست  آری 30 دی روزی است که خدا تمامیت عشق را به ایران هدیه کرد.
با ایمانی عمیق برسخن زیبای خودش که میگفت «مگر می‌توان تا ابد خورشید را از تابیدن باز داشت و مگر می‌توان نسیم را از وزیدن باز داشت؟» مانیز تا بن استخوان باور داریم که  طلوع خورشید آزادی  در سرزمین ظلمت‌زده ایران نیز نزدیک است .











 «اگر در شبانگاه ۳۰دی، آزادی مسعود مرهون مردم ایران و قیام و انقلاب آنها بود، اما از شب ۳۰ دی ۵۷ تا امروز، این ایران و خلق اسیر و خمینی زده است که تنها امید تحقق آزادی پایدار خود را در راهگشایی و پاکبازی و فدای بیکران او و یارانش می‌بیند. او که رهبر آرمانی بزرگترین مقاومت عادلانه، دموکراتیک و خونفشان دنیای معاصر، با دشمنانی بغایت کینه توز و پرشقاوت و دوستان و یارانی عاشق و پاکباز در سراسر دنیاست. »(ازمقاله سعیدخدایی صفت)



مهدی ابریشمچی نیز میگوید:
«اگر از من سؤال کنید که مهمترین وقایع تاریخ مردم ایران در دهه‌های اخیر - تا آنجائی‌ که به سرنوشت خلق و آزادی در ایران مربوط می‌شود چیست، من بدون تردید جواب می‌دهم:
اولاً، نجات جان مسعود در نتیجه یک مبارزه بین‌المللی به رهبری شهید کاظم رجوی؛ یادش به‌خیر باد.ثانیاً، آزادی مسعوداز زندان در 30 دی ماه سال1357. »


ترانه بهار آور
ای بهارآوربیا  بهترین یاوربیا 



نامت آیه «فتح» 
در مبارک‌ترین عید میهنم؛ 
نیاز سرودنت؛ 
در خلوت پرغوغای قلبم زبانه می‌کشد و بی‌تابم می‌کند… 
بارانی از کلمات را در دستهایم می‌فشرم، 
اما واژه‌ها شرمگینانه در خمیدگی تواضع زمزمه می‌کنند که:
«تو خود تعریف خویشتنی»! 




در ایام کودکی و در فرهنگ محلی وقتی می‌خواستیم به چیز با عظمت و حقی قسم یاد کنیم می‌گفتیم: ”به این آفتاب خسته تن قسم!...



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر