۱۳۹۴ خرداد ۵, سه‌شنبه

امید برای ایران و ایرانی


سینتیا فلوری - استاد انستیتوی مطالعات سیاسی پاریس:
اولین پیام من از پنج سال قبل تا کنون حمایت و قدردانی از سازمان مجاهدین خلق ایران است.  
من یادآوری میکنم تاریخچه این مقاومت را و یادآوری میکنم که بخصوص امروز یک دوران جدید شروع میشود.
ما اینرا با استماع اخیر خانم رجوی در ماه آوریل در برابر کنگره ایالات متحده در مییابیم. یک دوره جدید برای ازبینبردن تخریبی است که بر سازمان مجاهدین از سالها پیش اعمال شده و این بسیار مهم است، زیرا مبارزه بر اثر انقلاب در افکار کسانی صورت میگیرد که میتوانند از سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت کنند و باید اطمینان یابند که مقاومت ایران در مبارزهاش با رژیم ایران عادلانه و مشروع است.
این اولین پیام است. پیامهای دیگر یادآوری استراتژی آخوندها است، استراتژی صدور تروریسم، و صدور بحران، استراتژی وحشتآفرینی که آخوندها در ایران برقرار کردهاند. هدف یادآوری این نکته است که تا چه حد این تهدید بنیادگرایی مذهبی و دیکتاتوری، جهانی است و ما همگی با این مبارزه همبستگی داریم. بدون شک این مبارزه قرن بیست و یکم علیه بنیادگرایی مذهبی است.
ویلپنت در حال حاضر تبدیل به یک آیین شده است. من چندینبار در آن شرکت کردم. این گردهمایی برای گرامیداشت شهیدان و دردهای خانوادهها است. خانوادههای زیادی اینجا هستند و بعد این مبارزهیی فرهنگی و روشنفکری است، مبارزهیی برای مشروعیت بخشیدن است و باید سازمان مجاهدین خلق هر چه بیشتر به طرف صحبت اصلی ما تبدیل شود تا فردا -همه امیدواریم- ایرانی دموکراتیک را بنا کند.






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر