۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

ایران -سحر بهشتی تهدید شد

درمیهنمان ایران از دهه ۶۰به بعد، جنگ ورزم در دو بعد ،یکی بغایت زیبا و سرفرازودیگری بینهایت شرم آور وننگین به ‍پیش میتازند. ازیکسورنگین کمان شگفت انگیزی از رشادتها ، ایثارهاوعشق ورزیدن به انسانها وآزادی  با حداکثر زیبایی درایران رخ مینماید واین رنگین کمان زیبایی سالیان است که در ایران خمینی زده تابلویی بس شورانگیز دارد که هررنگش ، نهایتا با ته رنگی از سرخ فامی خون این عاشقان آزادی رقم خورده است وازسوی دیگر، در آن سر طیف سیه کاریها وجنایتهاوخودکامگی های این رژیم ددمنش، ایران را به اضمحلال سیاسی ،اجتماعی وانسانی کشانده است و خون هزاران مجاهد قهرمان وآزادیخواه این میهن، بدست این رجالگان کینه وسیاهی بر زمین ریخته است .
 ستاربهشتی شهید قهرمانی که ازتبارعاشقان به آزادی ایران ،این زیباترین وطن بودتوسط رژیم سفاک آخوندی در سال 91 به شهادت رسیدودر سه سال گذشته همواره مادرقهرمانش درهر کوی وبرزن ایران فریادآزادی سر داده وازراه اودفاع کرده است .گرچه لحظه لحظه تحت آزارواذیت دژخیمان اطلاعات خامنه‌ای بوده است  واین روزها نوبت به خواهرش سحر بهشتی رسیده است که توسط این دژخیمان تهدید شود.که اونیز فریاد برمیآورد که راه برادرقهرمانش را ادامه خواهد داد.آری ، این دژخیمان   سحربهشتی خواهر ستار  را تهدید به مرگ کردند.و سحر این زن آزاده با  یادداشتی به افشای این رفتار ضدانسانی دژخیمان ولی‌فقیه پرداخته  است. 
اونوشته است :
امروز طبق روال همه روزه دنبال پسرم بنیامین رفتم تا از مهد کودک به منزل برگردیم، در بین راه یک مرد حدوداً چهل ساله، با ماشین پژو نوک مدادی مرا به گوشه‌یی راند و اتومبیلش رو جلوی ماشین من متوقف کرد. با سرعت از خودرو پیاده شد طبق عادت مألوفشان به جای احترام گذاردن بر هموطنانی که از مالیات و دارایی آنان حقوق می‌گیرند، ابتدا اسلحه خود را به رخم کشید! 'یاد حرف مادرم افتادم که از مأمور دستگیری ستار حکم بازداشت خواسته بود و او اسلحه‌اش را نشان مادر می‌دهد“ و سپس کارت شناسی‌اش را از دور نشانم داد.
با ترانه ای بیادستار بهشتییاد اورا گرامی میداریم 
 این ترانه شش روز بعد از حمله موشکی قاتلان ستاربه لیبرتی ، از طرف هنرمندان اشرفی به مناسبت سالگردشهادتش هدیه شده است .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر