۱۳۹۴ فروردین ۲۷, پنجشنبه

ایران - آیا قیام ایران اینبار با معلمان آغاز می شود؟

ایران -اعتراض معلمان 27 فروردین 94

معلمان آزاده میهنمان به وعده خود وفا کردند و طبق فراخوان سراسری امروز 27 فروردین به خیابانها ریخته و تجمع اعتراضی خود را بر پا کردند. و خواسته خود را در شعارهای زیبا و پر خروش خود از جمله: 
 بهبود سطح معیشت حق مسلم ماست. معلم زندانی آزاد باید گردد. انتقاد ممنوع است - اختلاس آزاد است. طرح رتبه بندی، فریبی بیشتر نیست. خط فقر سه میلیون حقوق ما یک میلیون . معلم به‌پاخیز برای رفع تبعیض.سكوت ما بلندتر از فرياد است.برابري حق مسلم ماست
خانم مريم رجوي ضمن درود به معلمان به پا خواسته میهنمان گفتند: تا رژيم آخوندي در ايران بر سر كار است، فقر ، بيكاري ،  تورم و گراني كه دامنگير عموم مردم به ويژه معلمان و كارگران سراسر كشور است، تشديد مي شود و تنها سرنگوني اين رژيم ضد بشري به دست مردم و مقاومت ايران و استقرار دموكراسي و حاكميت مردم به اين بدبختی ها و فاجعه بزرگ پايان مي دهد. 
پس همه اقشار جامعه می بایست دست در دست هم داده و یکصدا برای پایان دادن به این فاجعه بزرگ که همان ولایت فقیه خامنه ای است قیام کنند. آری معلم، کارگر،‌دانشجو، کارمند ما همه با هم هستیم ملت بی شکستیم
ایران - امضای طومار فرهنگیان کرمانشاه
ایران - کرمانشاه طومار فرهنگیان
ایران - اعتراض معلمان شریف میهنمان
ایران - مازندران - اعتراض معلمان


۱ نظر:

  1. خوب حال خامنه ای را ملت میگیرند. بخصوص که سراسری و اعتراضی هم هست. انشاءالله که ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم همه اعتراضات آنها را انعکاس بدهیم.

    پاسخحذف